PAGI YANG INDAH SENJA YANG MESRA

Entah apa yang harus aku tuliskan, hatiku bimbang, jiwaku kelam, ketika awan hitam slalu menyelimuti perasaan, hanya lukisan indah yang dapat aku pandang, sebagai penawar rinduku akan pujaan.

Tiada ingatkah lagi engkau padaku, s
edang napas rinduku masihlah untukmu, lupakah engkau akan kisah dimasa yang lalu, sedang hatiku tiada pernah lepas untuk mencintaimu..



Bukan aku tiada bahagia menatap pagi d
ari indahnya hamparan bukit juga tebing yang telah menyinar mawarku hingga berseri dan juga membuat tunas tunasku tegak berdiri..

Namun di setiap laju hatiku t
iada lepas kenangan senja bersamamu, hngga disetiap tenangnya air laut tiada kulepas ingatan, saat bersamamu menatap senja yang hilang termakan oleh datangnya malam..

Kini hatiku terdampar diantara indahnya gunung dan lautan, h
aruskah aku bertahta di atas tingginya gunung sedang mawarku kian layu terbakar panasnya bara cinta ataukah aku bersejuk ditepian pantai sedang senandung senja bersamam kini hanyalah tinggal kenangan..

Sungguah hatiku sangatlah tersiksa disaat s
atu jiwa mengikat sukma satu janji menjerat cinta, sungguh lemahku menjadi bimbang, entah haruskah kugenggam pagi ataukah bersejuk dengan semilir angin senja, sungguh hatiku tiada..
- B E R D A Y A -