091 - MAHKOTAKU RUNTUH

Mengapakah aku begitu percaya akan kata manismu..
Hingga aku bagai tak berdaya tuk menolak kehadiranmu..
Aku terkulai dalam buaian asmara yg terlalu menggoda..
Aku terjerat akan janji surga yg begitu memikat..
Sungguh aku tak berdaya..

Maafkan aku mama!!!..
Maafkan aku papa!!!..
Aku tlah melepas suatu yg berharga..
Aku terkulai akan gelora cinta remaja..
Aku tenggelam akan keindahan dlm lumpur dosa..
Namun aku sangatlah menyayanginya..
Ampuni aku..
Atas segala dosa..



Kini hidupku sunyi..
Aku terhempas akan janji..
Aku terkurung akan bayang bayang hitam..
Hingga membuat hidupku semakin kelam..
Suram..
Hingga sirna semua harapan..

Kini hidupku sunyi..
Haruskah aku mengakhiri?..
khilaf dan dosa akan manis bila menerpa,
dan tak membatas pada usia..
moga sahabat tetap terjaga..
Akan keindahan bahagia sesaat..