095 - BUAH HATIKU TERKULAI

Duhai penerang dari segala kegelapan..
Duhai penyejuk dari semesta alam..
Nyalakanlah sinar untukku..
Sungguh aku tiada kuasa menatap lunglainya
buah hatiku..
Kuatkanlah ia dalam menerima cobaan..

Ia yang terdiam..
Yang terikat dari rantai infusan..
Yang terbaring dan terbelai dari bunga setangkai..
Ialah bahagiaku..
Ialah belahan dari separuh jiwaku.
Aku sangat menyayangimu..



Bersama hening malam..
Berjuta do'a aku panjatkan..
Moga kesembuhan akan kamu rasakan..

Tetaplah tersenyum buah hatiku..
Aku akan slalu disampingmu..
Menunggumu..
Menjagamu..
Peluklah aku..
Moga rasa sakitmu akan cepat berlalu..

Bangkitlah duhai permata hatiku..
Aku menyayangimu..
Slalu..
Slalu..
Dn selamanya..

Ya allah..

Yang maha pemberi cahaya..
Yang mampu tuk terangi seisi dunia..
Lepaskan ia dari derita..
Kuatkan hati hatimu akan segala cobaan ..
Hmmm.................