Betapa sedih rasa dihati disaat cintamu tiada lagi menepi, tiada dapatkah engkau merasakan akan rasa hatiku yang tertikam kerinduan, bila memang dirimu tiada suka, mengapakah engkau berucap janji surga, sungguh aku tersiksa..

Kini semua hanya tersisa berjuta kenangan a
kan kisah manis yang berucap sayang, akan janji surga berjuta impian, namun engkau kini bagai sirna dan tenggelam, pergi menghilang dengan tiada kabar..


Salahkah aku b
ila disetiap debaran hati slalu ada rindu yang tidak mampu aku hindari, dosakah aku bila kejujuran ini harus aku ungkapkan, karena hanya payung cintamulah yang mampu meneduhkan rasa hati dalam djiwaku..

Sungguh rasaku bagai tersiksa d
isaat dirimu tiada lagi ku jumpa, kini langkah hidupku sangatlah hampa, hanya canda dalam derita, hanya tawa dalam linangan air mata, sungguh aku tak berdaya..

Bersama ratap dalam dekapan tilam, k
ubisikan kata rindu yang menyayat kalbu, engkaulah bahagiaku, engkaulah pelabuhan terakhir cintaku, bila memang kisah asmara kita tiada dapat berpadu, maafkan aku bila seandainya antara kita tiada mungkin lagi..
- B E R T E M U -